antradienis, kovo 12

Kažkas, ko nespėju papasakoti aka padrikai







Kai būna veik sutemę, bet ne tiek, kad matyčiau žvaigždes, kai visas pasaulis atrodo lyg prigesęs kompiuterio ekranas, aš mėgstu skaityti senas savo rašliavas. Gal skamba kiek narciziškai, gal taip ir yra, bet aš žinau, kad nesu viena, besistengianti suprasti pačią save.

Ir, galiu sakyti, kad mano mintys man patinka. Galbūt tik dėl to, kad matau jose daugiau, negu žmonės, nesusiję su mano gyvenimu ir neatsekantys po žodžiais paslėptų įvykių. Tada galiu pasakyti, kiek daug jūs prarandat... Negyvendami su manim, nepažinodami manęs jūs nejaučiat nė pusės to, ką noriu pasakyti. Taigi vienintelė išeitis yra tiesiog... Susipažinti?

Nemanau, kad daugelis žmonių suprastų, kodėl man dabar taip beviltiškai degina nugarą, bet aš nekeičiu nieko, nes noriu daugiau. O ar žinojai, kaip aš noriu užlipt ant savo namo stogo? Kaip noriu būti kuo arčiau pavasarinių žvaigždžių, kurios taip gaivina akis naktimis, kai telefonas pradeda spengti į ausį... Eh. Arba arba, kad pradėjau miegoti, apsikabinusi meškiuką? Ak, tai sakai, vaikiškas įprotis? Tai gal, sakau, pajausk bent kartą tą magišką jausmą, kai atrodo, kad kažkas vis dėlto nori būti Tavo glėbyje.


Kaip vis dėlto keista pabusti naktį ir po kelių sekundžių gauti žinutę nuo kažko, kas taip pat negali užmigti. Kaip keista. Kažkas gero ir labai labai gražaus, kažkas, kas yra nutikę tik tris kartus.


O kodėl žmonių akys tokios vienodai pilkos, kai jie eina minioje? Tik vėliau, kai įsižiūri, gali pajausti spalvą. Kai įsijauti. Ir kuo toliau, tuo daugiau pamatai akyse. Kažkada klausiau, kiek laiko reikia žiūrėti į akis, kad suprastum, kad jos reikalingos tau visam gyvenimui. Ir dabar galiu atsakyti. Į jas ir reikia žiūrėti visą gyvenimą.







p.s. jeigu šiandien mirčiau, ar yra kas nors, ką norėtumėt man pasakyti?

3 komentarai:

  1. Aš irgi miegu su meškiuku :> Ai ne, man jo nebereikia.
    Norėčiau. Viską viską, kas šautų tą minutę į galvą, viską pasakyčiau.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dabar Tau jo reikia dar labiau, manau:>>
      Mano toks minkštas ir gražutis. Ir tikrų tikriausias meškiukas, o ne koks dinozauras. Dėl to tik dar linksmiau:3

      Panaikinti
    2. pas mane, jei rimčiau, šuva :D bet irgi geras. :>

      Panaikinti