sekmadienis, sausio 6

Žodžiai buria.



Kažkada troškau rašyti taip, kaip rašo jis, bet supratau, kad negaliu. Nes niekada niekada nežinosiu tiek, kiek žino jis. Kažkada norėjau rašyti taip, kaip rašo ji, tačiau supratau, kad niekada niekada nepatirsiu visko tiek, kiek pergyveno ji. Arba kaip Tu. Tu, kuri jauti tiek, kiek aš niekada nejausiu ir rašai taip, kaip aš niekada nerašysiu...

Supranti, dėl to žodžiai ir buria. Savo savitumu, grožiu, spalvingumu. Kiekvieno žodžiai kitokie. Jie susideda kažkur, neapibrėžtoj vietoj, kurią kai kurie vadina širdimi. Tada išsipila. Ant popieriaus, dainoje ar kompiuterio ekrane. 

Ir aš niekada nesugebėsiu rašyti kitaip, o ir nereikia. Mano žodžiai sudaryti iš mano spalvų, mano garsų ir mano pavidalų. Mano žodžiai. Tik dabar supratau, kaip man tai patinka. Patinka, kaip gimsta mintys, kurios tokiu pačiu pavidalu negims niekur.

Viskam, kas yra galvoje galiausiai priklijuojame savus žodžius, savus pavadinimus. Ir štai, aš. Viena iš tų, kurie vengia. Kiek bebalsių, bespalvių ir bežodžių minčių, jausmų plaukioja mano "širdyje". Ir kaip aš stengiuosi jų nepabudinti, nes jei pabus jie, pabus ir visi kiti. Mane nutrenks sunkvežimis, pripildytas keistų cheminių medžiagų. Sutraiškys.

Ar matai, man patinka galvoti. Bet ne per daug. Galvojant apie kažką per ilgai gali rasti to, ko taip labai nenorėjai rasti. Paliesti tai, ko nenorėjai. O prisilietus prie kažko, kas taip tylu ir nebylu, taikiai sukimšta į kamputį, gali netyčia prilipinti žodžių garsų ir spalvų. O kai prilipini, būna per vėlu. Prie tų žodžių, pradeda lipti kiti žodžiai, kitos mintys ir prasideda svajonės... kvailos svajonės, bemiegės naktys ir neįmanomos aplinkybės. Viskas dėl kažko ką netyčia pažadinai, kas užmigs sunkiai, o gal neužmigs niekada. Kol neužmigs tai, nemigsiu ir aš. Ir mes abi tą žinome.



2 komentarai:

  1. !!!
    Nebandyk keisti savo žodžių. Niekada niekaip jokiomis aplinkybėmis.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ---
      Jie pasikeis tik kai aš pasikeisiu. Kada, dar niekas nežino:)

      Panaikinti