ketvirtadienis, gruodžio 6

Ar ir tau per daug čia visko?


Gyvena, dirba, adaptuojasi, miršta. 
Gyvena. Dirba. Adaptuojasi. Miršta. 
Gyvenadirbaadaptuojasimiršta

 Šiandien miegojau prie radiatoriaus, apsikabinus rožinę panterą, susipykau su tėčiu dėl kopūstų, veidą galiu mesti į šiukšlinę, vieni man dovanoja dovanas, kiti sako, kad myli ir aš visiškai niekuo netikiu, apsimetu kad nieko nelaukiu, laižau bažnyčias, bet vis tiek esu tokia laiminga, kokia jau seniai nebuvau ir visiškai savęs nesuprantu.
 Gyvena.
Dirba.
 Adaptuojasi.
Miršta.
Bet aš nenoriu. Nežinau, kurio tiksliai iš šių keturių aš nenoriu. Nenoriu jų visų iš karto. Nes nejaugi savo gyvenimą noriu sudėti į šiuos keturis žodžius? Jau atsakiau. Nenoriu.
 Biologijos sąsiuvinio paraštės išrašynėtos jais. Mano smegenų vingiai išrašynėti jais.  O jeigu tiesa? O JEIGU.
 O jeigu viskas, ką kada nors esu pasakiusi yra tiesa?
 Kai žmogus miršta, pradedi prisiminti ir vertinti jo žodžius ir mintis, kurios tau buvo patikėtos. O man pasakė, kai buvau visai mažutė, kad mintys turi galią, energiją, kad žodžiai per stiprūs kad galėtų būti naudojami ne pagal paskirtį. Nes tada žodis susiras paskirtį. Ir tada aš žiūrėjau didelėm durnom akim jai į veidą ir apsimečiau labai protinga, viską suprantanti žmogysta.
Žiūrkė.
O aš dainuoju, kad įsimylėjau. Ir aš kalbu apie žmones, gyvūnus, žodžius, daiktus, netgi fizinius veiksmus taip, lyg būčiau juos įsimylėjus. Bet nieko aš nemyliu. Ai, taip, save.
O jeigu prasmė yra ta, kad prasmės nėra?
o jeigu?
O jeigu?
O Jeigu?
Juokingas klausimas, nepaliekantis ramybėje. Niekada negaliu būti niekuo užtikrinta, nes kvailas balsas galvoje iš karto klausia "o jeigu?". Bet, kai jau patikiu kvailu balsu, ateina dar kvailesnis balsas su žaliu liežuviu ir klausia manęs "ar tikrai?"
Mano gyvenimas bus sudėtas iš daugiau, nei keturių žodžių, aš jaučiu.
Gyvena
Miega
Saulė
SniegastirpsmantarppirštųdangumiįsipjausiupirštąirmirsiuužsikrėtussifiliuNE.

p.s. Šian rinkausi tarp apelsininės bandelės ir bandelės su serbentų džemu. Galiausiai išsirinkau apelsininę, tačiau pardavėja man vis tiek įdėjo bandelę su serbentais, kuri buvo tobula. Ar tai dievas? Karma, o gal kvaila pardavėja?

p.p.s. Pagal feng šui aš ugnis. Ir man tiktų būti skerdiku arba sodininku. :))))))))))))))))))))))

p.p.p.s.Such.
A.
Mess.
Like me.
Like my face.
Kodėl man šalta, nors aš prie radiatoriaus?






p.p.p.p.s.Pamiršti
p.p.p.p.p.s. Išminčius gyvena tiek, kiek nori, o ne tiek, kiek jam skirta.
- Lietuvių vadovėlis (K.S.)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą