antradienis, lapkričio 13

We are all going to die, so stop trying to live

Manęs klausia, ar aš rašau apie meilę, apie gyvenimo prasmę, ar apie savo dieną. Ir ir nežinau, ką jiems atsakyti. Nes nei viena nei kita.

Kodėl nerašau apie prasmę? Nes jos nėra. Niekur. Nei tavo kvailoj matematikoj, nei kojnėse, nei pačiam laike. Nei ore. Nei varnoj.  Nei manyje. Žmonės sukuria prasmę, sukuria taisykles, kad pasijustų geresni. PRASMINGI. Bet niekur nėra prasmės. Kad ir...
 HĄ, jūs manot, pasauliui, kaip atskiram organizmui rūpi mūsų laikas? Nebesvaikit. Laikas yra visiškai dirbtinis kūrinys. Žmonės sukūrė laiką, nes pamatė, kad sensta ir bjaurėja. Pasaulis nei sensta, nei bjaurėja. O su kalba? Visiškai vienodai. Dar dirbtiniau. Ir jūs galvojat, kam nors rūpit? Kas nors liks kai mirsit? Nieko, išskyrus buitinius dalykus. Kvepalai senam šalike, jūsų pastabos knygoje, seni lapeliai, sukaišioti į stalčius, galbūt senos žinutės, laiškai, netgi jūsų markės mašinos kelyje, jei labai pasistengsit, kam nors primins jus. Tos smulkmenos veiks daugiausia keliolika žmonių, keli žmonės, gal, pamatę jūsų senus užrašus ir išspaus ašarą, pasijus vieniši, bet KAS JUMS IŠ TO? Būsit mirę. Visi. O juk ir dabar daugiausiai keliolikai žmonių esat reikalingi. Nes jie savanaudžiai. Kaip ir liūdėti po kieno nors mirties yra savanaudiška, "o ne, jis mirė, paliko mane vieną, kaip man jo trūksta, MAN MAN MAN MAN".
Ir jo. Mes per daug galvojam. Per daug sureikšimnam tokius dalykus.  Ir heheh, iš tokių, savo susikurtų dalykų mes statom kortų namelį, kurį vėliau pavadinsime "PRASME".  Užrašysime didžiosiom, nes esam pratę padidint tai, kam, mūsų nuomone, to didingumo nepakanka. O tada galėsim nueiti ir nušokt nuo tilto, pasakę sau, kad jau nugyvenom "prasmingą" gyvenimą. Nors jis niekada nebuvo prasmingas. Bet ne dėl prasmės gyvenam. Gyvenam, kad būtumėm neprasmingi.



Paradoksas. Sakau, nerašau apie prasmę. NENE.


Skaitei?








4 komentarai:

  1. Savęs niekuomet neklausiu, kame mano gyvenimo prasmė, nes man asmeniškai neįdomu. Kodėl privalau savo gyvenime rasti prasmę? Tarsi jei jos garsiai niekam nepasakysiu, mano gyvenimas bus beprasmis. Žvirblis neklausinėja savęs, kokia jo gyvenimo prasmė. Jis turškiasi baloj, lesa vabalus ir visai neatrodo, jog jo gyvenimas beprasmis. Taigi, abejoti savo gyvenimo prasme lygu abejoti savimi. Būk žvirbliu.
    O čia eilinis The Blogger Tag bullshit: http://genuine-bunny.blogspot.com/2012/11/mega-blogger-tag.html ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš neabejoju gyvenimo prasme, tiesiog žinau, kad jos nėra IR NEREIKIA.

      Panaikinti
  2. Panele, pati sau prieštarauji, sakai, kalba yra menkavertis dalykas, o būtent kalba naudomasi rašai, vadinasi tavo įrašas ir mintys yra tokios pat netikros, dirbtinės. Esi pagaminta iš kalbos ir nesugebi to pamatyti, nes būtent kalba tau suteikia galimybę bendraut su pasauliu, turėti šitą blog'ą ir rašyti šitus damn post'us prasmę. Siūlau pagalvoti dar kartą.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O tu galvoji, aš pati to nematau? Ačiū, kad supratai mintį.

      Panaikinti